Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rebranding Kofoly a analýza její komunikační strategie v letech 2001-2012
Štarman, Ondřej ; Klimeš, David (vedoucí práce) ; Shavit, Anna (oponent)
(abstrakt) Na českém trhu došlo v porevolučních letech k obrodě několika tuzemských značek, které těží ze své socialistické minulosti. Mezi ně patří také Kofola, která však při opětovném budování značky zvolila inovativní přístup spočívající ve využití nových motivů v komunikaci. Práce se popisuje teoretická východiska rebrandingu a možnosti jejich aplikace na specifický případ, kterým je obroda socialistické značky. V práci je dále popsána komunikační strategie Kofoly, na které jsou názorně ilustrovány inovativní přístupy v komunikaci. Součástí práce je také dotazníkové šetření zkoumající vnímání komunikačních sdělení Kofoly a jednotlivých elementů značky, které se v rámci rebrandingové procesu změnily. V závěru práce je k nalezení zhodnocení celého rebrandingového procesu a navazující komunikační strategie. Součástí závěru je také doporučení, s jakými prvky je vhodné v komunikaci značky nadále pokračovat. Toto doporučení je vytvořeno na základě již zmíněného dotazníkového šetření.
Význam kofeinových nápojů v pitném režimu studentů JU
TYLOVÁ, Kristýna
Tímto výzkumem bylo zjištěno, že nejčastěji konzumovaným kofeinovým nápojem u studentů (mužů) JU je čaj, a kofeinové nápoje jsou nejčastěji konzumovány pro jejich chuť. Zpracováním výsledků výzkumu je rovněž zjištěno, že kofeinové nápoje nemají vysoké zastoupení v pitném režimu respondentů.
Význam kofeinu v dietním režimu pubescentů
RUBEŠOVÁ, Jitka
Práce se zabývá významem kofeinu v dietním režimu pubescentů. Teoretická část se zabývá kofeinem a jeho účinky na lidský organismus, popisuje nejznámější zdroje kofeinu. Dále charakterizuje období pubescence z hlediska vývojového, výživového a pohybového. V práci byl použit kvantitativní výzkum, sběr dat byl proveden formou dotazníku. Výzkumný soubor tvořili děti ve věku 12-15 let. Praktická část mapuje zastoupení kofeinu v dietním režimu pubescentů, včetně četnosti konzumace jednotlivých druhů nápojů obsahujících kofein. Dále poukazuje na preferované zdroje kofeinu u pubescentů a na důvody jejich konzumace.
Marketingová strategie firmy Kofola, a.s.
Ouřadová, Pavla ; Odehnalová, Jitka (vedoucí práce) ; Halásová, Eva (oponent)
Cílem diplomové práce je monitorovat a přehledně popsat marketingovou strategii firmy Kofola, a.s. na českém trhu se zaměřením na značku Kofola, následně ji analyzovat a navrhnout možná zlepšení. Práce je členěna do tří velkých kapitol. První kapitola se věnuje teoretickému vymezení dané problematiky. Druhá kapitola popisuje společnost Kofola a její značku. Soustředí se především na popis marketingové strategie. Třetí kapitola se věnuje výzkumu. Nejprve je provedena PEST analýza, poté SWOT analýza, dále analýza marketingového mixu, analýza marketingových komunikací a dotazníkové šetření, které se zaměřuje především na vnímání značky Kofola a jejích marketingových komunikací. Na závěr této kapitoly jsou uvedeny návrhy na zlepšení současné marketingové strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.